Stížnosti a reklamace


Reklamace vadného zboží

Pokud nejsi s objednávkou spokojená/spokojený, určitě se nám ozvi – chceme, aby ti naše výrobky dělaly radost. ❤️

  1. Napiš nám co nejdříve po zjištění problému (u čerstvých výrobků ideálně do 24 hodin na telefon 732 718 485, nebo na e-mail nikola@eggs-flours.cz.

  2. Do zprávy prosím přidej:

    • číslo objednávky,

    • popis problému,

    • fotografie závady (např. poškozená krabice, zkažené cukroví apod.).

  3. Reklamaci posoudíme a ozveme se ti nejpozději do 3 dnů.

Pokud je reklamace oprávněná, nabídneme ti:

  • nové zhotovení výrobku,

  • přiměřenou slevu,

  • nebo vrácení peněz za reklamovanou část objednávky.

Vrácení zboží bez udání důvodu

U čerstvého cukroví, dortů a jiných rychle se kazících potravin ani u výrobků připravených přímo na míru (např. dort se jménem, speciální mix cukroví) nelze po převzetí využít právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, protože zákon u těchto produktů stanovuje výjimku.

Právo na odstoupení bez udání důvodu můžeš využít jen u zboží, na které se výjimka nevztahuje (např. trvanlivé dárkové předměty). V takovém případě:

  1. Napiš do 14 dnů od převzetí e-mail na nikola@eggs-flours.cz, že chceš od smlouvy odstoupit.

  2. Zboží pečlivě zabal a odešli nejpozději do 14 dnů od odstoupení na adresu: Mrkosova 12, Praha-Velká Chuchle, 159 00.

  3. Peníze ti vrátíme nejpozději do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po doručení zboží nebo doložení, že bylo odesláno.

Kam se obrátit se stížností

  • e-mail: nikola@eggs-flours.cz

  • telefon: 732 718 485

  • poštou: Nikola Zwrtková, Mrkosova 12, Praha-Velká Chuchle, 159 00

Pokud se nám ani tak nepodaří spor vyřešit k tvé spokojenosti, můžeš se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (adr.coi.cz) nebo využít on-line platformu ODR Evropské komise (ec.europa.eu/consumers/odr).

Informace o provozovateli

Nikola Zwrtková

IČO: 09604553

Provozovna: V Kněžívce 575, Tuchoměřice, 252 67