Stížnosti a reklamace
Reklamace vadného zboží
Pokud nejsi s objednávkou spokojená/spokojený, určitě se nám ozvi – chceme, aby ti naše výrobky dělaly radost. ❤️
Napiš nám co nejdříve po zjištění problému (u čerstvých výrobků ideálně do 24 hodin na telefon 732 718 485, nebo na e-mail nikola@eggs-flours.cz.
Do zprávy prosím přidej:
číslo objednávky,
popis problému,
fotografie závady (např. poškozená krabice, zkažené cukroví apod.).
Reklamaci posoudíme a ozveme se ti nejpozději do 3 dnů.
Pokud je reklamace oprávněná, nabídneme ti:
nové zhotovení výrobku,
přiměřenou slevu,
nebo vrácení peněz za reklamovanou část objednávky.
Vrácení zboží bez udání důvodu
U čerstvého cukroví, dortů a jiných rychle se kazících potravin ani u výrobků připravených přímo na míru (např. dort se jménem, speciální mix cukroví) nelze po převzetí využít právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, protože zákon u těchto produktů stanovuje výjimku.
Právo na odstoupení bez udání důvodu můžeš využít jen u zboží, na které se výjimka nevztahuje (např. trvanlivé dárkové předměty). V takovém případě:
Napiš do 14 dnů od převzetí e-mail na nikola@eggs-flours.cz, že chceš od smlouvy odstoupit.
Zboží pečlivě zabal a odešli nejpozději do 14 dnů od odstoupení na adresu: Mrkosova 12, Praha-Velká Chuchle, 159 00.
Peníze ti vrátíme nejpozději do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po doručení zboží nebo doložení, že bylo odesláno.
Kam se obrátit se stížností
e-mail: nikola@eggs-flours.cz
telefon: 732 718 485
poštou: Nikola Zwrtková, Mrkosova 12, Praha-Velká Chuchle, 159 00
Pokud se nám ani tak nepodaří spor vyřešit k tvé spokojenosti, můžeš se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (adr.coi.cz) nebo využít on-line platformu ODR Evropské komise (ec.europa.eu/consumers/odr).
Informace o provozovateli
Nikola Zwrtková
IČO: 09604553
Provozovna: V Kněžívce 575, Tuchoměřice, 252 67
